پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چند نکته آموزشی
نوشته شده در شنبه 4 بهمن 1393
بازدید : 788
نویسنده : صادق

چند نکته در پی پر ویو من

1- بخش مزایده ها ، روزهای شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه فعال است...بدین ترتیب کسانی که میخواهند در مزایده چیزی براش فروش بگذارند و یا چیزی خریداری کنند فقط در روزهای زوج بایستی این کار را انجام دهند و روزهای فرد مرایده ها غیر فعال هست و اگر نظری در رابطه با خرید و فروش بیاید حذف خواهد شد.

 

2- کسانی که عضو وی آی پی هستند ، با پیروزی در هر 3 مسابقه یک آیتم دریافت می کنند که تنها قادر به فروش آیتم هستند و استفاده از آیتم امکان پذیر نیست.

 

3- تبلیغات در روزنامه ، فقط در روزهای شنبه و سه شنبه امکان پذیر است...بدین ترتیب اگر قصد تبلیغ در روزنامه را دارید فقط در این روزها اقدام فرمائید.

 

4- اگر در مسابقه ای ( به خصوص پی پر ویو ها ) شکست خوردید ، اطمینان داشته باشید که شما ضعیف تر از حریف خود عمل کرده اید و یا احتمالا سکه کمتری خرج کرده اید. اگر قرار باشد شما در مسابقه ای از قبل تعیین شده بازنده باشید ، قبل از نتیجه با شما هماهنگ خواهد شد. پس مسابقاتی که هماهنگ نشده و شکست خوردید جای اعتراض و بحث ندارد.

 

5- همین دیگه...روزی 50 تا نظر در رابطه با همین 4 مورد میاد...با تشکر

 





مطالب مرتبط با این پست
.